KÉRJÜK, VÁSÁRLÁS ELŐTT FIGYELMESEN OLVASSA EL EZT A ROVATOT!!!
IDEIGLENES VÁSÁRLÁSI FELTÉTLEK 2022.01.01. TŐL VISSZAVONÁSIG!!
OLYAN TERMÉKEKET, AMIKET NEM TARTUNK RAKTÁRON, DE VAN MAGYARORSZÁGI FORGALMAZÓJA 1 NAPON BELÜL TUDJUK BESZEREZNI.
KÜLFÖLDRŐL A BESZERZÉSI IDŐ 1-8 HÉT
Számunkra fontos, hogy elégedett legyen szolgáltatásunkkal és termékeinkkel. Ha bármilyen kérdése adódik a rendeléssel, vásárlással kapcsolatban, amire nem talál az alábbiakban választ, forduljon hozzánk bizalommal.
Az alábbi Üzletszabályzat vonatkozik minden az Ügyfél és az Áruház között létesülő üzleti kapcsolatra. A megállapodás kötésekor érvényes verzió az irányadó. Az ettől eltérő, tartalmában különböző, vagy mellékletét képező Üzletszabályzat nem része a megállapodásnak, akkor sem, ha ezek mindkét fél számára ismertek. Az egyetlen kivétel ez alól, ha a Felek írásban állapodnak meg az Üzletszabályzattól eltérő kondíciókról. A megrendeléssel az Ügyfél elfogadja az Üzletszabályzatot, a fizetési- és a szállítási feltételeket. Az Üzletszabályzat szerződő Felek általi bármely módosítása kizárólag írásban - emailben - az Akvatrend.HU által történő jóváhagyás után érvényes.
Az eladó adatai:
Cégnév: Horváth Zsolt
Székhely: H-2225 Üllő, Bozsik József krt. 33.
Telephely: H-2225 Üllő, Bozsik József krt. 33.
Személyes átvételhez telefonos egyeztetés mindenképpen szükséges.
Adószám: 63058905-2-33
Számlaszám: OTP Bank 11742283-23215315
Képviselő: Horváth Zsolt
Mobil elérhetőség: 06-30-940-5510 (H-P 8.00-19.00)(SZ-V 10.00-12.00)
Megnevezések a továbbiakban:
- AkvaTrend.hu – ELADÓ
- Webáruház – WEBÁRUHÁZ
- Vásárló – ÜGYFÉL
Webáruházon történt megrendelés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mailt küld a rendelésről, ez azonban nem egyenértékű a rendelés általunk történő elfogadásával. A rendelés elfogadása részünkről nem kötelező érvényű. A beérkezett megrendelést 1-2 munkanapon belül (elfoglaltságtól függően) feldolgozzuk, és annak elfogadását e-mail formájában közöljük. Amennyiben e-mailen keresztül adja le rendelését (tehát nem a web áruház segítségével), akkor csak az általunk írt visszaigazolást fogja megkapni, automatikus rendszerüzenet ebben az esetben nincs.
A megrendelés leadásával a Vásárló elfogadja az ajánlatot a szállítási feltételeket, és szerződést köt, mely írásban történik, kizárólag magyar nyelven. A leadott rendeléseket adminisztráljuk, és hosszútávon tárolásra kerülnek, így szükség esetén azok általunk visszakereshetőek. Kérjük, hogy a pontos adminisztráció érdekében törekedjen adatainak pontos megadására. A hibásan megadott adatokért (név, cím, telefonszám, stb.), ill. az azok által keletkezett problémákért felelősséget nem vállalunk. Fenntartjuk a jogot, hogy megrendeléskor ésszerű technikai, vagy más módosításokat eszközöljünk.
Igyekszünk mindig a lehető leghamarabb reagálni a rendelésekre, érdeklődésekre. A visszaigazoló e-mailekben minden, a további ügyintézéshez szükséges információt közlünk. Előre fizetéses rendelésnél nagyon fontos, hogy ne fizessen be semmilyen összeget, amíg mi azt nem kérjük. Jogunkban áll visszautasítani, vagy elfogadni egy megrendelést pl. a Vevő hitelképességének elbírálása után. Mennyiségi korlátot alkalmazhatunk.
A vásárolt áruk jellemzőit a honlapon található termékleírásból és a konkrét áru melletti ismertetőből tudhatja meg. A termékekről bővebb információ az adott gyártó honlapján található. Az esetleges pontatlanságokért felelősséget nem tudunk vállalni, azonban mindent megteszünk, hogy téves információk ne kerüljenek fel az oldalra. A feltöltött képek bizonyos esetekben illusztrációk, nem a konkrét terméket ábrázolják. Az Webáruház fenntartja a jogot, hogy bármely termékének forgalmazását külön figyelmeztetés nélkül megszüntesse, akár megrendelés után is.
Termékeink kategorizáltan, átláthatóan kerülnek felsorolásra. Bármilyen terméktípust is keres, biztosan könnyen megtalálja azt honlapunkon. Bizonyos termékek esetében különböző választási lehetőségek (pl. kiszerelés, szín, felszereltség, stb.) vannak felajánlva, melyek minden esetben az adott termék leírása alatti legördülő menüben tekinthetők meg. Az egyes választási lehetőségek adott esetben eltérő vételárral rendelkeznek, ezek vagy tényleges értékben (=), vagy a termékleírás elején feltüntetett árhoz hozzáadódva (+) jelentkeznek. A feltüntetett árak, felárak minden esetben bruttó árak, az ÁFA értéke mindig tájékoztató jelleggel van feltüntetve, amit a rendszer nem tud automatikusan kiszámítani, így a megrendeléskor a rendszer által felajánlott szállítási lehetőségek néha tévedések lehetnek. Ilyen esetben mindig tájékoztatjuk az érintett megrendelőket
Szerződéskötés, rendelés leadása: Rendelést adhat le minden természetes vagy jogi személy (továbbiakban Ügyfél), aki előzetesen regisztrálta magát az Áruházban. Rendelés leadásával az Ügyfél szerződést köt az Áruházzal, egyúttal elfogadja, hogy az Ügyfeleknek szóló tájékoztatásokat elolvasta, és tudomásul vette. A rendelés leadása nem jelent automatikusan kötelezettséget sem az Ügyfél, sem az Áruház felé. A szerződéskötés elektronikus úton történik, magyar vagy angol nyelven (az Ügyfél által előzetesen kiválasztott opció szerint). A szerződést (leadott rendelést) az Áruház adminisztrálja, és tárolja. A szerződés tárolása határozatlan ideig történik, azt az Áruház a tárolás ideje alatt bármikor vissza tudja keresni. A szerződés nem utal semmilyen magatartási kódexre. Rendelés leadása után az Áruház automatikusan e-mailes üzenetet küld a rendelési adatok részletezésével; ez az üzenet csak a rendelés leadásának tényét igazolja, nem jelenti a rendelés Áruház által történő elfogadását. A leadott rendelést az Áruház 1-2 munkanapon belül adminisztrálja, és az Ügyfél által megadott adatok alapján visszaigazolja e-mailes üzenet formájában. Szükség esetén az Áruház további tájékoztató információkat küld az Ügyfél számára, ill. változtatásokat javasol a helyzettől függően. Az Áruház fenntartja a jogot, hogy szükség esetén ésszerű technikai, vagy más jellegű módosításokat alkalmazzon, akár a rendelés leadása után. A változtatásokról minden esetben egyeztet az Áruház az Ügyféllel, és csak kölcsönös megegyezés után tesz további lépéseket a rendelés teljesítésére. Felhívások: - Az Ügyfél minden rendelés leadásakor változtathat szállítási és számlázási adatain (l. a rendeléssel kapcsolatos ismertetőt). Ugyanakkor az Ügyfél felelőssége az adatok pontos kitöltése! A hibásan kitöltött adatok miatt bekövetkező fennakadásokért, hibákért az Áruház nem vállal felelősséget. - Rendelés leadása után az Ügyfélnek meg kell várnia az Áruház személyre szóló visszaigazolását. Az automatikus rendszerüzenet nem minősül a rendelés Áruház által történő elfogadásának, azt a személyre szóló visszaigazolás erősíti meg. - Az Ügyfélnek nem szabad elvégeznie semmilyen tranzakciót (pl. előre fizetés, vagy előlegfizetés), amíg az Áruház személyre szólóan nem szólítja fel rá. - A más úton (pl. e-mailes üzenet formájában) leadott rendelések egyedi megállapodásnak számítanak, így nem vonatkoznak rájuk a fentiekben, ill. más pontokban részletezett Általános feltételek
Árengedmény
Web shopunkon mindig találhat árengedményes termékeket, akciókat. Az engedmény értéke Ft-ban vagy %-ban van feltüntetve. Azoknál a termékeknél, ahol különböző értékű választási lehetőségek vannak, a legördülő menü mindig az alapárat tartalmazza. A kedvezmény a kiválasztott termék kosárba tétele után jelentkezik. Feláras választási lehetőségeknél az adott felár a kedvezményezett alapárhoz adódik hozzá. Rendszeres felhasználóinknak kedvezményt adunk. Ezt felhasználói fiókjához csatoljuk, vagyis kedvezményezett ügyfeleink belépés után automatikusan a kedvezményes árakat látják a weboldalon.
A web shopon feltüntetett termékek döntő többségét készletről tudjuk szolgáltatni, de vannak kivételek. Készleten lévő termékek esetében a teljesítés 3-5 munkanapon belül megtörténik (előre fizetéses rendelés esetén ez a befizetés megtörténtétől számítva értendő). Készleten épp nem lévő, vagy csak rendelésre beszerzendő áru esetén a teljesítési határidő általában 1-4 hét, de egyes termékeknél ez több is lehet (előleg fizetés esetén, az előleg befizetésétől számítva értendő). Minden megrendelőt pontosan tájékoztatunk a rendelés teljesítésének várható dátumáról, amit ha valami oknál fogva el kell halasztanunk, arról külön tájékoztatást adunk.
Felhívások:
Az Ügyfél minden rendelés leadásakor változtathat szállítási és számlázási adatain (l. a rendeléssel kapcsolatos ismertetőt). Ugyanakkor az Ügyfél felelőssége az adatok pontos kitöltése! A hibásan kitöltött adatok miatt bekövetkező fennakadásokért, hibákért az Áruház nem vállal felelősséget. - Rendelés leadása után az Ügyfélnek meg kell várnia az Áruház személyre szóló visszaigazolását. Az automatikus rendszerüzenet nem minősül a rendelés Áruház által történő elfogadásának, azt a személyre szóló visszaigazolás erősíti meg. - Az Ügyfélnek nem szabad elvégeznie semmilyen tranzakciót (pl. előre fizetés, vagy előlegfizetés), amíg az Áruház személyre szólóan nem szólítja fel rá. - A más úton (pl. e-mailes üzenet formájában) leadott rendelések egyedi megállapodásnak számítanak, így nem vonatkoznak rájuk a fentiekben, ill. más pontokban részletezett Általános feltételek.
A szerződés tárgya, a termékek ismertetése Az Webáruház (továbbiakban Áruház) olyan fogyasztási cikkeket (továbbiakban Termék) árusít végfelhasználók számára, melyek hobbiállatok, és/vagy bizonyos dísznövények kedvtelésből tartásához használatosak. A Termékekkel kapcsolatos részletes információk az Áruház honlapján találhatók meg, egyedi Termék adatlapokon. A mellékelt termékképek illusztrációk, nem mindig felelnek meg teljesen a valóságnak. A feltüntetett információk a gyártók, vagy forgalmazók által közölt adatok. Ezen adatok folyamatos ellenőrzésére az Áruháznak nincs módja, így az esetleges eltérésekért nem tud felelősséget vállalni. Az Áruház fenntartja a jogot, hogy egyes Termékek forgalmazását előzetes bejelentés nélkül megszüntesse, akár egy rendelés leadása után is. Hasonlóképp fenntartja a jogot az előzetes bejelentés nélküli árváltoztatásokra; leadott rendelés esetén az árváltoztatások visszamenőleg nem válnak automatikusan aktuálissá, szükség esetén az Áruház egyeztet az Ügyféllel az változtatás szükségességéről. Ha nem történik ez ügyben külön egyeztetés, a már megrendelt Termék ára változatlan marad. Bizonyos Termékek esetében több választási lehetőség biztosított, melyek adott esetben különböző árkategóriákat is jelenthetnek. Az Áruházban feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az a Magyarországon hatályos ÁFA értéket, vagyis bruttó áraknak minősülnek. Teljesítés A rendelés teljesítésének időtartama elsősorban az aktuális készleten múlik. Az Áruházon található termékek döntő többsége készletről kapható. Normál esetben egy rendelés teljesítése a személyre szóló visszaigazolást követő 3-5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben Ügyfél banki utalással előre fizeti ki rendelése ellenértékét, úgy a teljesítési időtartam a befizetés megtörténtétől számít. Raktáron épp nem lévő, vagy kizárólag rendelésre beszállított termékek esetében a várható teljesítési időtartam, valamint a teljesítéssel kapcsolatos egyéb részletek általában feltüntetésre kerülnek az adott termék adatlapján, továbbá az Áruház minden ilyen esetben külön egyezteti ezen információkat az Ügyféllel.
Fizetés:
A rendelt áru fizetésének módja elsősorban a választott szállítási módtól függ.
- Banki utalás: a megrendelt tételek értékének előre utalása, vagy előleg utalása az Áruház bankszámlájára. Tranzakció csak akkor intézhető, miután az Áruház személyre szóló e-mailes tájékoztatót küldött az Ügyfél számára a fizetéssel kapcsolatos információkról (pontos összeg, bankszámlaszám, közleményben feltüntetendő adatok, egyéb információk)
Kérjük a levélben is elküldöttek szerint várja meg az utalással ügyfélszolgálatunk hívását, amiben a szállítás pontos idejéről is értesítjük.
- Utánvétel: házhoz szállítás esetén a küldemény átvételekor készpénzben történő fizetés a kézbesítést végző fél felé.
- Készpénz: személyes rendelésátvétel esetén a helyszínen készpénzben lehet fizetni.
Egyedi igények szerint készített, csak rendelésre beszállított, és/vagy különösen nagy értékű termék megrendelése esetén előleg befizetése szükséges. Ennek módja és értéke minden esetben külön megegyezés tárgyát képezi az Áruház és az Ügyfél között.
Szállítás:
Egyedi, ritkán igényelt, és/vagy különösen nagy értékű termékek rendelése esetén előleg befizetése szükséges, aminek értéke az adott termék vételárának 20-100% -a közötti. Ez adott termék/termékcsoport leírásában van közölve, vagy tájékoztatjuk róla a vásárlót. Az előlegfizetés az előbb felsorolt fizetési módok bármelyikével (kivéve utánvét) történhet, előzetes egyeztetés alapján. Mivel alapvetően kényes árucsoportról van szó, számunkra fontos, hogy minőségi szállítókat bízzunk meg a rendelt termékek célba juttatásával. Ezt megerősítendő, mi is legjobb tudásunkat vetjük be a portékák becsomagolásához. A közölt szállítási díjak tartalmazzák a kapcsolt költségeket (pl. csomagolás), és bruttóban értendők.
Akváriumokat, üvegárukat, bútorokat futárszolgálattal szállíttatunk. Ez a szállítási mód a teljes ár (vételár + szállítás) A szállítás díja a termék méretétől függően változik, a szállítási felárat a rendszer nem tudja automatikusan hozzáadni a rendelés értékéhez. A szállítás díját, és az az általi végösszeget a rendelés feldolgozása után a visszaigazoló e-mailben közöljük a megrendelővel. Az adott szállítási díj tartalmazza az akváriumba becsomagolható egyéb termékek szállítását is, tehát egy csomagban mindent elküldünk, ami az akváriumban elhelyezhető szállítás céljából. A kézbesítés napját előre közöljük a megrendelővel, a futárszolgálat pedig kézbesítés előtt telefonon egyeztet a címzettel.
A Díjszabás a termék méretétől és súlyától függ. Pontos információt telefonon kérhet.
Nagyobb termékeket, illetve többrészes kombinációkat is ki lehet szállíttatni ezzel a szolgáltatással. Ezek szállítási díja egyedi egyeztetést igényel.
Bizonyos megrendeléseknél problémát okozhat a postacsomag elkészítése (pl. hosszú fénycső rendelése más, esetleg súlyos termékekkel egyetemben). Ilyenkor fenntartjuk a jogot más lehetőségek felajánlására, adott esetben a szállítási díjon való változtatásra. A rendszer egy-egy rendelés össz. súlyát pontatlanul határozhatja meg (pl. ha különböző súlyú kiszerelésekben lehet adott terméket kérni), így előfordulhat, hogy rossz értékű szállítási díjat ajánl fel megrendeléskor. Ez egyaránt lehet magasabb vagy alacsonyabb, mint a tényleges csomagküldési díj. Ilyen esetekben az érintett megrendelőket mindig tájékoztatjuk.
Akváriumot, és hasonló üvegterméket semmilyen esetben sem küldünk postai úton! Csak a GLS futárszolgálattal és saját teherautónkkal szállítjuk házhoz.
Az árak minden esetben a megrendelt termékek paramétereitől, összértékétől, és a tényleges távolságtól függ. Az ezek alapján meghatározott tényleges szállítási díjról egyeztetünk a megrendelővel. A szállítással kapcsolatos egyéb költségeket (pl. csomagolás) minden esetben tartalmazza a szállítási díj. A szállítás kapuig szól, a csomag lepakolásáról a Vásárlónak kell gondoskodnia. Fenntartjuk a jogot a fent felsorolt díjaktól való eltérésre, ha bármilyen tényező ezt indokolja.
ELLENŐRIZZE A CSOMAGOT:
CSOMAGKÜLDÉS ESETÉN, MINDENKÉPPEN ELLENŐRIZZE ÁTVÉTEL ELŐTT A CSOMAG, ILL. ANNAK, TARTALMÁNAK ÉPSÉGÉT. ÁTVÉTEL UTÁN MINDEN ESETBEN ELLENŐRIZZE A CSOMAGBAN LÉVŐ TERMÉKEK ÉPSÉGÉT, HA SÉRÜLT TERMÉKET TALÁL A FUTÁRRAL JEGYZŐKÖNYVBEN RÖGZÍTENI KELL! A JEGYZŐKÖNYV FELVÉTELÉNEK HIÁNYÁBAN A WEB ÁRUHÁZ SEMMILYEN REKLAMÁCIÓT NEM FOGAD EL! ILYENKOR A CSOMAGSZÁLLÍTÓ VISSZAJUTTATJA A CSOMAGOT HOZZÁNK, ÉS MI MEGTESSZÜK A SZÜKSÉGES LÉPÉSEKET. MINDEN ESETBEN, HA SÉRÜLT CSOMAG ESETE FOROG FENN, AZONNAL TÁJÉKOZTASSON MINKET!!!!
Vállaljuk akváriuma beüzemelését, nagytakarítását, rendszeres karbantartását. Ezen szolgáltatások feltételeit és díját egyedileg beszéljük meg a megrendelővel. A beüzemelés az akvárium berendezésére, feltöltésére, és technikai eszközeinek üzembe helyezésére vonatkozik. Az élőállatok későbbi betelepítése a felhasználó felelőssége.
ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSTÓL:
A megrendelés teljesítése előtt bármikor visszamondhatja megrendelését, ezen szándékát e- mailben, telefonon, vagy személyesen közölheti. Kivételt képeznek az egyedi igények szerint készíttetett rendelések, amennyiben az egyedi termék gyártása már folyamatban van. Az Ügyfélnek jogában áll utólag, a vásárlás vagy áruátvétel után elállni a vásárlástól. Ez bármilyen átvételi mód esetén fennáll (tehát személyes átvétel vagy házhoz szállítás esetén is). Az Ügyfél a termék kipróbálása, használata után is élhet az elállás jogával. Az utólagos elállással kapcsolatos tudnivalók a továbbiakban olvashatók. - Az Ügyfél a megrendelt termékek átvételétől számított 14 naptári napon belül jelentheti be az Áruház felé utólagos elállási szándékát a vásárlástól. - Ügyfél a bejelentést megteheti írásos formában (e-mail, vagy levél útján), telefonon keresztül, vagy személyesen. Az elállás okát az Ügyfél nem köteles megindokolni. - A bejelentést követő 14 naptári napon belül az Ügyfélnek kötelessége a termékeket visszajuttatni az Áruház részére, azok minden tartozékával, és lekezelt garancialevelükkel egyetemben. Az eredeti számla megléte nem kötelező, ill. a termékek bontatlansága sem követelmény. A visszaszállítás költségei az Ügyfelet terhelik. - Az Áruház a termékek visszajuttatásától számított lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 naptári napon belül visszatéríti a termékek vásárlási értékét, valamint az azok Ügyfélhez juttatásának szállítási díját, amennyiben az is benne foglaltatott a végösszegben (ha kifejezetten az Ügyfél kérésére a szükségesnél költségesebb szállítási móddal volt célba juttatva a rendelés, akkor az Áruház csak az eredetileg szükséges szállítási mód költségeit köteles visszatéríteni). - A pénzvisszatérítés kifizetésének módja előzetes megegyezés alapján történik. - Az Áruház mindaddig visszatarthatja a pénzvisszatérítés kifizetését, amíg az Ügyfél nem juttatja vissza a termékeket, vagy azok visszaküldésének megtörténtéről egyértelmű igazolást (pl. csomagfeladás érvényesített dokumentációja) nem mutat fel. - Az Ügyfelet a termékek visszaküldésének költségein kívül semmilyen extra költség nem terheli. Azonban az Áruház követelhet kompenzációt, amennyiben valamely termék hiányosan kerül vissza hozzá, vagy a nem rendeltetésszerű használat miatt károk keletkeztek valamely termékben. Az utólagos elállás joga a következő esetekben nem gyakorolható: - Egyedileg, kifejezetten az Ügyfél számára készített, előállított termékek. - Romlandó, vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékek: eleségek, vegyszerek, egyéb szavatossági idővel ellátott termékek.
GARANCIA, REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS:
Általános feltétel:
Garanciális hibákat igyekszünk a szállítási címen orvosolni. Ha ez objektív okokból (Pl: nagy távolság) a hibás terméket a 2225 Üllő Bozsik József krt. 33.-as szám alá kell eljuttatni. A jogos garanciális ügyintézéssel kapcsolatos szállítási és egyéb költségek az áruházat terhelik. Ha a termék meghibásodása nem garanciális jellegű (pl: nem rendeltetésszerű használat; fizikai sérülés; karbantartás elmaradása) a szállítási és csomagolási költség a vevőt terheli. Nem jogos panasz bevizsgálásának díja 1500.- Ft / 30 perc!!
Ha a vevőnek egyszerűbb a Magyarországi forgalmazónál is lehetőség van a termék garanciális ügyének intézésére. Erről telefonos egyeztetés szükséges.
Figyelem! Garanciális hibák esetén a gyártók, ill. forgalmazók a kapcsolt károkra nem vállalnak felelősséget, ilyen jellegű kártérítés igénylésének helye nincs.
Garancia Az általunk forgalmazott termékek döntő többsége meghatározott idejű garanciával rendelkezik. Ennek részletei mindig megtalálhatóak az adott termékhez mellékelt magyar nyelvű leírásban. A garancia érvényesítéséhez nélkülözhetetlen az Áruház által kitöltött és lepecsételt garancialevél megléte; ezt a dokumentumot gondosan őrizze meg! Garanciális meghibásodást az Ügyfélnek jeleznie kell az Áruház felé e-mail formájában, vagy telefonon. Előzetes megbészélés szerint az Ügyfélnek gondoskodnia kell a hibás termék visszajuttatásáról, aminek költségei az Ügyfelet terhelik. A hibás termékhez feltétlenül mellékelni kell az Áruház által kezelt garancialevelet! A termék visszajuttatása után az Áruház a lehető leggyorsabban kivizsgálja a problémát. Tényleges garanciális hiba esetén az Áruház az alábbi lehetőségek valamelyikét vállalja: - Saját forgalmazású, vagy kevésbé márkás termék esetén az Áruház a terméket kicseréli vagy megjavítja. - Más cég által forgalmazott termék esetében az Áruház egyeztet a forgalmazó céggel, és az egyeztetéseknek megfelelően jár el, aminek részleteiről az Áruház tájékoztatja az Ügyfelet. Amennyiben a folyamat hosszabb időt vesz igénybe, az Áruház egyeztet az Ügyféllel, és szükség esetén ideiglenesen eszközt biztosít az Ügyfél számára a hibás termék átmeneti helyettesítésére. A garanciális ügyintézés után az Áruház vállalja a kicserélt vagy kijavított termék visszajuttatását az Ügyfélhez, ennek költségeit az Áruház állja (kivéve ha az Ügyfél személyesen veszi át a terméket az Áruház telephelyén). Figyelmeztetések - A garanciális meghibásodás során keletkező kapcsolt károkért (pl. vízkárok, élőlények elpusztulása, stb.) a gyártók és forgalmazók semmilyen felelősséget nem vállalnak! - Az akváriumok és akváriumi eszközök olyan használati tárgyak, melyek meghibásodása egyéb károkat is okozhat, ezért egyeztessen lakásbiztosítójával az ilyen jellegű károk rendezésének lehetőségeiről. - A jótállással rendelkező termékek magyar nyelvű leírását figyelmesen el kell olvasni, és a leírtakat minden körülmények között be kell tartani. Ha a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használatból ered, a garancia érvényét veszti. Reklamáció, panaszkezelés Az Áruház bármely termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatosan az Ügyfél panaszt tehet az Áruház felé e-mail formájában vagy telefonon. Az Ügyfélnek a reklamáció okát részletesen közölnie kell az Áruházzal, adott esetben annak kérdéseire válaszolva. Telefonos panasztétel esetén az Áruház külön kérheti az Ügyfelet a panasz írásos formában történő megtételére, amennyiben annak komplexitása ezt indokolja. Jogos panasz esetében az Áruház törekszik a kölcsönös megegyezés szerinti megoldásra. Amennyiben a két fél nem tud megegyezésre jutni, az Ügyfél a Békéltető Testülethez fordulhat panaszával. Eljárás esetén az Áruház köteles együttműködni a Békéltető Testülettel. A békéltető testületekre vonatkozó szabályokat a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18-37/A §-ai tartalmazzák. A Békéltető Testület működéséről, és kapcsolatfelvételi lehetőségeiről a www.bekeltet.hu oldalon tájékozódhat.
Adatvédelem:
Az Webáruház tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. A honlap az egyik legfejlettebb titkosítási technológiát használja, és biztonságot nyújt mindenkinek, aki meglátogatja akár tájékozódás, akár vásárlás céljából. Az Ön által megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelõen bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, nyilvánosságra nem hozzuk és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.
Milyen információkat gyüjt az Webáruház ?
A Webáruház oldalainak meglátogatásakor olyan általános információkat gyüjtünk, amelyek a látogatót nem azonosítják személyesen. Ezek az anonim adatok oldalaink látogatottságára vonatkoznak. A Webáruház bizonyos szolgáltatásai regisztrációhoz kötöttek. A regisztráció során az alábbi személyes adatok megadását kérjük: vezeték és keresztnév, szállítási cím, számlázási cím, e-mail cím, telefonszám. Lehetõség van mobiltelefonszám és cégnév megadására is.
Adatkezelés, feldolgozás és továbbítás
Az Webáruház kizárólag a website üzemeltetéséhez szükséges célokra használja az elõzõ pontban meghatározott általános és személyes adatokat, azokat semmilyen harmadik féllel nem osztja meg. Az adatok felhasználása a következõ elvek szerint történik: az elõzõ pontban meghatározott általános adatok kizárólag az Webáruház által érhetõk el, az információk egyének szerint nem azonosítható módon kerülnek feldolgozásra és kifejezetten statisztikai célokat szolgálnak. A statisztikai adatok elemzése segítséget nyújt a website tökéletesítéséhez és fejlesztéséhez. Regisztráció esetén megadott adatok kizárólag a webáruházi megrendelések teljesítését, azok megerõsítését, nyomonkövethetõségét szolgálják. A vásárló adatait Webáruház átadja a rendelést teljesítõ, vele szerzõdésben álló szállító cégnek, akik ezen adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelõen bizalmasan kezelik azokat, betartva az összes vonatkozó törvényi elõírást. A Webáruház regisztrált felhasználói személyes adataikat bármikor megváltoztathatják és frissíthetik a website-on történt sikeres bejelentkezés után. Az ezen online funkció segítségével nem megoldható kérdések, panaszok esetén az akvatrend@freemail.hu címen állunk rendelkezésére. A Webáruház munkatársai mindent megtesznek, hogy biztosítsák az adatok megfelelõ biztonságát - mind a hálózati kommunikáció (online adatkezelés) során, mind az adatok tárolása, õrzése (offline adatkezelés) során. Az adatokhoz minden esetben kizárólag az illetékes munkatársak férhetnek hozzá.
Regisztrált felhasználók jogai és azok érvényesítése
A törvényi elõrírásoknak megfelelõen az akvatrend.hu regisztrált felhasználóinak joguk van tájékoztatást kérni adataikról, azokat megváltoztatni illetve törölni a rendszerbõl. Webáruház regisztrált felhasználói, sikeres belépés után személyes adataikról bármikor tájékoztatást kérhetnek az oldalon szereplõ link segítségével: személyes adatok megváltoztatása. A regisztráció bármikor megszüntethetõ az akvatrnd@akvatrend.hu címre írt elektronikus levéllel, melyben a regisztrált azonosítójának és adatainak törlését kéri. Ez esetben az Webáruház a felhasználó személyes adatait rendszerébõl törli.
Minden az oldalon felhasznált védjegy bejegyzett és az illetõ személy/cég tulajdonát képezi, ezt a felek kölcsönösen elfogadják.
Észrevételek
Bármilyen észrevételt az akvatrend.hu oldalain megjelenõ tartalommal kapcsolatban a következõ email címen fogadjuk: akvatrend@freemail.hu
A webtárhelyet biztosító cég adatai: